Estimades families, us informo del que treballarem aquest trimestre.
LLENGÜES |
Continuar aplicant el que hem après els trimestres anteriors: síl·labes, signes !, ?, l’ús del punt i majúscula, ús de c/qu…. El verb: identificació del verb en una oració.
Temps verbals: present, passat i futur Subjecte i predicat. Descripció de persones i objectes. Continuació de lletres trabades. Ordenar oracions per crear petits textos Substantius comuns i propis Ortografia: g/gu/gü Iniciació als dígrafs catalans l·l, tj, tx… Activitats diverses per al foment de l’expressió oral com el minut. Dictats i escriptura lliure per al foment de l’expressió escrita, a més de l’inici a l’elaboració de petits textos i resums. Comprensió lectora: frases, enunciats, instruccions i textos. Vocabulari temàtic: les plantes, la primavera, l’estiu… Diferents tipus de text: la notícia, endevinalles, poemes, rodolins, embarbussaments…
|
MATEMÀTIQUES |
Nombres fins a 1000 (unitats, desenes i centenes): escriptura, sèries… Unitats de mesura: centímetre, metre, quilòmetre, gram, quilogram i litre. Sumes i restes en vertical, portant i sense portar. Operacions encadenades (ex: 3x2+1) Multiplicacions: les taules de l’1,2, 3, 4, 5 i 10. Les hores. Problemes senzills de sumes, restes i/o multiplicacions.
|
CIÈNCIES |
Projecte Experiments Projecte Les plantes
|
ENGLISH |
Vocabulary: animals (cow, donkey, duck…); food (juice, lemonade, popcorn…); fair (acting, dressing up, painting…) Grammar: there is/are; It’s got; Its has’t got; What are you eating/drinking…; like/don’t like. Culture, values and literacy: summer; do you recycle?
|
INFORMÀTICA |
|
Comentarios
Publicar un comentario