Estimades famílies, benvingudes a aquest segon trimestre. Aquí teniu
els principals continguts que volem treballar.
LLENGÜES |
Repassar i aplicar el que hem après el trimestre anterior (síl.laba, signes d’exclamació i interrogació, r/rr, etc.) L’apòstrof de l’article davant vocal o h (en català). Adjectius (concordança). L’oració: subjecte i predicat Ortografia: c/qu, lletres travades (pl, gr, tr…) Ús de majúscules. La descripció de persones i objectes. La coma. Comprensió lectora: frases, enunciats, instruccions, textos. Expressió escrita: inici a l'elaboració de petits textos i resums. Activitats diverses per al foment de l'expressió oral (p.ex: El Minut) Vocabulari temàtic: les accions, la família, els animals Diferents tipus de text: contes, la carta, hipòtesis, endevinalles, poemes, rodolins, embarbussaments…
|
MATEMÀTIQUES |
Multiplicació: taules de l’1, 2, 3, 4, 5 i 10. Divisió en grups iguals. Concepte de fracció. Geometria (cossos geomètrics i figures planes) Els nombres del 0 al 1.000 Sumes i restes sense portar i portant-ne. Sèries numèriques ascendents i descendents: de 10 en 10, de 2 en 2, de 5 en 5... Problemes senzills de sumes, restes i/o multiplicacions.
|
CIÈNCIES |
|
TALLERS |
|
ENGLISH |
Vocabulary: Country-side: farm, hilla, lake, river, fox, owl…/ - Face: eyes, hair, eyebrows… / - Clothes: boots, jeans, scarf… Grammar: Can you see a… ?; Can/can’t; behind, in front of, next to…; he’s got; he/she is wearing… Culture: be polite, peace, carnival, easter.
|
INFORMÀTICA |
|
Comentarios
Publicar un comentario