Estimades famílies, us informem del que tenim previst treballar durant aquest primer trimestre de segon curs, per a que estigueu informats i pugueu ser partícips i acompanyants d'aquest procés d'aprenentatge.
LLENGÜES CATALANA/CASTELLANA |
Signes de puntuació: punt, coma, interrogació i exclamació. L’abecedari (ordenar alfabèticament a partir de la primera lletra). Substantius: gènere (masculí/femení) i nombre (singular/ plural). Sinònims i antònims. Síl·laba. Separació de síl·labes. Ortografia: r/rr. Ortografia: alguns grups de lletres travades: pl, gr, tr. Amb (català) i distinció i/y (català / castellà) Comprensió escrita: comprendre frases, enunciats, petits texts. Expressió escrita: respondre preguntes, elaborar oracions de manera autònoma. Inici a l'elaboració de petits texts. Ordenar paraules per formar frases. Ordenar frases per formar petits texts. Expressió oral: activitats diverses per al foment de l'expressió oral. Vocabulari temàtic: dies de la setmana, el cos, material d’aula…
|
MATEMÀTIQUES |
Sumes i restes sense portar i portant-ne. Nombres fins al 100 (en català): major, menor, igual (>,<, =), anterior i posterior... Sèries numèriques ascendents i descendents: de 10 en 10, de 2 en 2... Unitats i desenes. Concepte de multiplicació: les taules del 2 i del 10 Problemes senzills de sumes o restes. Sumes i restes sense un membre (per exemple, 34 + ....= 40)
|
CIÈNCIES |
|
ENGLISH |
Vocabulary: numbers, weather, seasons, school objects, parts of the house. Grammar: how are you?; It’s…; Where’s…; He/she is/isn’t; in, on , under; can/can’t Culture, values and literacy: Halloween, Thanksgiving day, Christmas
|
INFORMÀTICA |
|
Comentarios
Publicar un comentario